Vaticanum II w akcji:
diecezja nigeryjska buduje meczet dla uchodźców muzułmańskich
17 kwietnia 2021 r
Tłumaczenie polskie za:
https://novusordowatch.org/2021/04/nigerian-diocese-builds-mosque/
Teologia ma konsekwencje…
[ZDJĘCIE]
Biskup Novus Ordo z Yola przed meczetem budowanym dla osób
przesiedlonych w Adamawie w Nigerii
Powszechnie wiadomo, że
członkowie sekty Vaticanum II czczą tego samego boga co muzułmanie. Sami to
mówią. W dogmatycznej konstytucji z 1964 r. Lumen
gentium ich ukochanego Soboru Watykańskiego II zauważają, że wyznawcy
islamu „wraz z nami wielbią jedynego i miłosiernego Boga, który w dniu
ostatecznym będzie sądził ludzkość” (n. 16).
Teraz wiemy, jakiego boga czczą
muzułmanie, ponieważ chętnie nas o tym informują. To „Allah”, który nie jest
Ojcem, Synem i Duchem Świętym, ale tylko Stwórcą. Oznacza to, że muzułmanie
wyraźnie odrzucają ideę, że Stwórca świata jest jednym Bogiem w trzech Boskich
Osobach. W rzeczywistości nie wierzą, że Bóg może mieć Syna, ponieważ (tak
rozumują) Bóg nie może mieć żony. Jak zauważa św. Tomasz z Akwinu, ten zarzut
wypływa z umysłów, które „są cielesne [i] mogą myśleć tylko o tym, co jest z
krwi i kości” (Reasons for the Faith
against Moslem Objections, Chapter 3; lub: Aquinas on Reasons for Our Faith ), zanim przechodzi do
wyjaśnienia, że „sposób powstawania nie jest taki sam dla wszystkiego, ale stwarzanie
dotyczy każdej rzeczy zgodnie ze szczególnym sposobem jej natury”.
http://stfrancismagazine.info/ja/images/stories/7_SFM August 2010.pdf
https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000GR59MQ/interregnumnow-20
Odrzucenie objawionego przez Boga
dogmatu Trójcy na rzecz nie-trynitarnego stwórcy jest czymś, co wyznawcy
Mahometa mają wspólnego z odstępczymi Żydami. Ale, jak wyjaśnia św. Jan
Apostoł, kto zaprzecza Trójcy Przenajświętszej, zaprzecza prawdziwemu Bogu: „Każdy,
kto nie uznaje Syna, nie ma też i Ojca, kto zaś uznaje Syna, ten ma i Ojca.” (1
J 2, 23). I jak wielki egzegeta ks. Cornelius a Lapide (1567-1637) zauważa, że
„ten, kto nie zna [Trójcy], nie zna natury Boskości”, dodając, że „jeśli
zabierzesz jedną osobę, całkowicie usuniesz Boskość” (The Great Commentary: Saint John’s Epistles, s.117).
https://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1622921453/interregnumnow-20
Ponieważ teologia ma
konsekwencje, zła teologia będzie
miała złe konsekwencje.